Дитячий психолог СПАННА, при необхідності, допоможе Вам і Вашим дітям.
Розповідає Тетяна Анатоліївна, психолог СПАННА вищої категорії, завідувачка «Дитячим відділенням».
Усвідомлюючи свою відповідальність перед клієнтами та спілкою психологів Полтави, заявляю, що всі психологи «Дитячого відділення» працюють на рівні світових стандартів.
На зображенні — Тетяна Анатоліївна.
Наші фахівці мають не тільки вищу фахову освіту, але ще й — СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ СПАННА.
Він означає що спеціаліст має право надавати послуги від імені спілки психологів Полтави.
А СПАННА гарантує високу якість його роботи.
На Сході — Учитель. На Заході — психолог. У Полтаві — СПАННА!
Зміст
Дитячий психолог СПАННА допоможе! Відповіді на питання батьків. Ви тут.
Батькам 5 порад від професора психології Моргуна та голови СПАННА Володимира Вікторовича.
Дитячий психолог СПАННА допоможе!
- Допомога у подоланні шкільної неуспішності — дитина не хоче вчитися, не засвоює матеріал, неуважна, має труднощі в переказі тексту.
- Погана робота в класі у тому числі при відмінній роботі вдома, і навпаки.
- Діагностика та корекція фізичного, психологічного та інтелектуального розвитку дитини.
- Діагностика готовності дитини до школи. Допомога у підготовці до школи. Адаптації до садочка, школи.
- Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, творчих здібностей дитини. Проблеми розвитку, навчання, виховання, спілкування.
- Труднощі концентрації уваги, гіперактивність і погано керована імпульсивність — надалі можливе зниження інтелекту і труднощі зі сприйняттям інформації.
- Дитячі неврози. Замкненість, страхи, боязкість і сором’язливість, підвищена тривожність, образливість, впертість.
- Корекція самооцінки. Невпевненість у собі, невміння «постояти за себе».
- Проблема агресивності, немотивованої жорстокості. Гіперактивність, імпульсивність, непосидючість, підвищена збудливість, капризи й істерики.
- Допомога у розв’язанні підліткових проблем. Проблеми зовнішності. Телевізійна, комп’ютерна та інші залежності.
- Труднощі у спілкуванні, проблеми у взаєминах з однолітками, старшими та молодшими дітьми, братами, сестрами, батьками, вчителями.
- Психосоматичні проблеми (енурез, енкопрез та інші). Шкідливі звички (обкушування нігтів, губ, щоки, смоктання предметів, нав’язливий онанізм).
- Допомога дітям із затримками фізичного, психічного та інтелектуального розвитку, порушенням мови, моторики, сприйняття.
- Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (ADHD).
- Розлади аутистичного спектра. Аутизм. Синдром Аспергера. Дитячий дезінтегративний розлад. Атиповий аутизм. Синдром Ретта.
Зауважимо, що психологічні проблеми які наведені вище, дуже часто викликають соматичні (тілесні), логопедичні, дефектологічні розлади.
Відповіді на питання батьків
В процесі консультування ми стикаємося з величезної кількістю дитячих психологічних проблем, питань від батьків. З них найбільш фундаментальними (на мій погляд) є три, на які й даю відповідь ниже.
Питання 1
Чи є універсальна порада щодо розв’язання психологічних проблем дітей?
Відповідь. Так. Безумовна Любов!
Наша Любов до дитини повинна бути абсолютною, без ніяких «якщо…» – БЕЗУМОВНОЮ.
СПАННА
Питання 2
Чи є універсальна заборона для дітей?
Відповідь. Так. Неконтрольований перегляд сучасного телебачення та інтернет-сайтів.
Темі «Вплив телебачення на дітей» було присвячено одно з досліджень СПАННА.
В психології є поняття «сензитивний вік». Якщо раніше або пізніше знайомитися з певною інформацією — в кращому випадку це буде марно витрачений час.
В гіршому — негативні розумові та психологічні наслідки. Краще дивитись відео відібране та рекомендовані нашими дитячими психологами.
Питання 3
Найголовніше, що треба використовувати у вихованні дітей?
Відповідь. «Закон стільчика». Автори – колишній начальник Управління освіти Полтави Просвєтов Станіслав Степанович та нинішній Голова спілки психологів Полтави Володимир Вікторович
«Закон стільчика»
Ставити малу дитину на «стільчик» й просити його заспівати, розповісти щось і потім гучно висловлювати своє захоплення, аплодувати, хвалити, гладити, цілувати.
Й не має значення, як він то робив.
Головне те, що йому демонструється наша любов і захист від зовнішнього світу.
Спочатку глядачами повинні буду тільки батьки.
Потім – близькі до родини люди.
Потім – гості і всі хто з добрими намірами знаходиться в домі.
А потім, навіть й абсолютно випадкові люди.
Коли дитина старша, буквально ставити на «стільчик» не обов’язково, але гучно висловлювати своє захоплення, аплодувати, хвалити – обов’язково!
Й абсолютно точно – не треба проблемами дитини ділитись зі сторонніми, особливо в її присутності!
Також Вам може бути цікаво

В психології та педагогіці дітей широко вживане поняття — сензитивний вік
Це такі періоди в розвитку дитини, які найбільш сприятливі для засвоєння певних знань, умінь, навичок, для набуття психічних якостей та світогляду.

Родителям детей до 3 лет. Тексты. Аудио. Видео
1001 вопрос будущей мамы. Гимнастика детей грудного возраста. Детские болезни. Колыбельные. Занимательные, развивающие игры. Музыка. Цвета. Мультики.

Сказки, игры для физического развития, развивающие упражненния. Развитие фонематического слуха. Веселые раскраски. Математика. Преодолеваем страхи, комплексы, фобии

Батькам, вихователям дітей дошкільнят
Номативні документи.
Аудіоказки. Розвиток. Безпека. Пальчикова гімнастика

Розвиток дитини. Пальчики, розум, мова
Чудодійна сила для розумових здібностей дітей мануальні (ручні) вправи. Східна медицина та народна педагогіка. Пальцеві ритмічні ігри.
© СПАННА, Полтава, 2020