Батькам, вихователям дітей дошкільнят

Дітям ігри, батькам знаня

Навіщо дітям та їхнім батькам потрібні чарівні казки, ігри?
Безперечно, вони допомагають дитині в цілому пізнавати Світ.

Але є ще, що не менш важлива їх функція.
Казка, гра допомагає дитині та її близьким поволі осмислити, прожити і подолати найважливіші проблеми спілкування в сім’ї та дорослішання — такі, як сепараційна тривога, страхи, конфлікти, суперництво між братами і сестрами та багато інших.

Вихователям, батькам — нормативні документи, казки та розвиток — дітям

Міністерства освіти і науки України

Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»
Для дітей старшого дошкільного віку
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017 року)

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки Українипротокол від 23.05.2017р. №1/11-4988)

Витяг з Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»:

Програма «ЗЕРНО ЛЮБОВІ»

Схвалено для використання у закладах дошкільної освіти комісією з християнської етики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол №4 від 18.12.2017р.) (лист Інституту модернізації змісту освіти від 10.01.2018р. №22.1/12-Г-9)

Нище наводимо посилання на витяг з методичних рекомендації програми «ЗЕРНО ЛЮБОВІ» — Ігри духовно-морального змісту

ІГРИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ЗМІСТУ

  • Метод «МІКРОФОН»
  • Метод «НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ»
  • Метод «МОЗКОВИЙ ШТУРМ»
  • Метод «АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ»
  • Метод «ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ»
  • Метод «РОБОТА В ГРУПАХ»
  • Метод «ПЕРЕТВОРЕННЯ».

Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років «Вчимося жити разом»

Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист ІМЗО від 13.06.2016 № 2.1/12-Г-363)

Методичний посібник до парціальної програми з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей

У посібнику висвітлено методичні рекомендації та практичні матеріали щодо впровадження парціальної програми «Вчимося жити разом».
Видання прислужиться вихователям, психологам, студентам педагогічних навчальних закладів, методистам.

Я у Світі. Програма розвитку дитини від народження до 6 років

Аудіоказки

КАЗКИ ВІД ПАНА КОЦЬКОГО

  1. ПРИВІТАННЯ ВІД ПАНА КОЦЬКОГО.
  2. РІПКА.
  3. ПАН КОЦЬКИЙ.
  4. КОЛОБОК.
  5. СОЛОМ’ЯНИЙ БИЧОК.
  6. ЛИСИЧКА ТА ЖУРАВЕЛЬ.
  7. ІВАСИК ТЕЛЕСИК.
  8. КИРИЛО КОЖУМ’ЯКА.

КАЗКИ ДІДУСЯ ПАНАСА

  1. ДОБРИЙ ДЕНЬ, МОЇ МАЛЯТА (укр. нар. приказка).
  2. ФАРБОВАНИЙ ЛИС (ІВАН ФРАНКО).
  3. ЗАЄЦЬ І ВЕДМІДЬ (ІВАН ФРАНКО).
  4. ЗА ВИСОКИМИ ГОРАМИ (укр. нар. приказка)
  5. СТАРЕ ДОБРЕ ЗАБУВАЄТЬСЯ (ІВАН ФРАНКО)
  6. ЗАЄЦЬ І ЇЖАК (ІВАН ФРАНКО)
  7. ДЕНЬ-БОМ (укр. нар. приказка).
  8. ЯК НАЙМИТ БАГАЦЬКОГО БИЧКА НА СУДДЮ ВИВЧИВ.
  9. ВОВК ТА ЯГНЯ (байка, ЛЕОНІД ГЛІБОВ).
  10. ВОРОНА І ЛИС (байка, СТЕПАН РУДАНСЬКИЙ).
  11. ЛЕБІДЬ, РАК І ЩУКА (байка, ЛЕОНІД ГЛІБОВ).
  12. ВЕДМЕЖИЙ СУД (байка, ЄВГЕН ГРЕБІНКА).
  13. ЩУКА (байка, ЛЕОНІД ГЛІБОВ).

КАЗКИ О. С. ПУШКІНА

  1. КАЗКА ПРО МЕРТВУ ЦАРІВНУ ТА СІМОХ БОГАТИРІВ
  2. КАЗКА ПРО РИБАКА ТА РИБКУ

МУЗИЧНА КАЗКА ПАНІ КИЦЯ

  1. ВІД АВТОРА.
  2. АБЕТКА.
  3. ЛАСИЙ КІТ ІВАШКО.
  4. У ЛІСОЧКУ НА ПЕНЬОЧКУ.
  5. СМІХОТА-СМІХОТА!
  6. ПОБРЕХЕНЬКИ ДЛЯ МАЛЕНЬКИХ.
  7. КОТИК ТА СИНИЧКА.
  8. ПРО КИЦЮ І ПРО ГРИЦЯ.
  9. ОТАКИЙ ВУСАТИЙ!!!.
  10. КІТ БУДУЄ СОБІ ХАТУ.
  11. КОЛИСКОВА.
  12. ВІД АВТОРА.

Українські народні казки 1

  1. Бридке каченя
  2. Цап та баран
  3. Чабанець
  4. Іван Побиван
  5. Ківш лиха
  6. Колобок
  7. Котик і півник
  8. Коза-дереза
  9. Козаки і смерть
  10. Кривенька качечка
  11. Кирило Кожумяка
  12. Лебідь, рак і щука
  13. Лев та заєць
  14. Лисичка кума
  15. Лисичка-сестричка
  16. Лисичка-суддя
  17. Лисиця і шпак
  18. Лисиця та рак
  19. Мудра дівчина
  20. Милосердна пані
  21. Названий батько
  22. Пан коцький
  23. Пан коцький 2
  24. Покотигорошко
  25. Про дідову дочку і бабину дочку
  26. Про липку
  27. Про правду і кривду
  28. Ріпка
  29. Рукавичка
  30. Сірко
  31. Соломяний бичок
  32. Телесик
  33. У Сонечка в гостях
  34. Вовк і козенята
  35. Дюймовочка
  36. Їжак і заєць
  37. Лілея
  38. Три метелики
  39. Хто не робить той не їсть
  40. Хитрий заєць
  41. Як лис вовка провчив
  42. Як лисичка…
  43. Як мужик пана дурив
  44. Як миша віддячила левові
  45. Як пан по німецькому балакав
  46. Як солдат царя обдурив
  47. Язиката хвеська
  48. Заяче сало
  49. Журавель і лисиця

Українські народні казки 2

  1. СОЛОМ’ЯНИЙ БИЧОК.
  2. КОЛОБОК.
  3. КОЛОСОК.
  4. КОТИК І ПІВНИК.
  5. КОЗА-ДЕРЕЗА.

Музичнi казки з України – О.Спаринського

  • Горбоконик.
  • Солом’яний бичок.
  • Іван-побиван.
  • Івасик-Телесик.

Розвиток

ТиДиви. Діти – відео для дітей

Розвиваючі уроки для дошкільнят від Школи пані Оксани.

  • Дитячі пісні
  • Мультики
  • Розвивальні
  • Аудіоказки
  • Руханки

Пальчикова гімнастика – розвиток мовлення

Всі ми в дитинстві робили “Сороку-Ворону”, “Ладусі”, всі боялися “Рогату козу”, але повторювали її та лякали батьків. Пам’ятаєте?
Але не всі з нас знають, у чому сенс таких вправ. А виявляється і, навіть доказано вченими, що тонкі рухи пальців рук позитивно впливають на розвиток дитячої звуковимови та загальних інтелектуальних здібностей.

Відео для виховної роботи з дошкільнятами

Правила дорожнього руху

Корисні підказки

Дошкільнятам про електробезпеку

Презентація «Веселі уроки. Дітям про електрику»

Методика «Малюнок-тест. Будинок, дерево, людина»

Опис того як краще пізнати дитину за допомогою цієї методики

Зауваження від СПАННА.

Розглядаючи малюнок дитини що наведений на початку цього матеріалу (жирні чорні контури, дитина що натягнула на себе посмішку вся в чорному) можна зробити висновок – дитиночці дуже, дуже погано…

Але, при Вашій інтерпретації малюнків дітей просимо мати на увазі:

  1. Ніякої категоричності! Вашу інтерпретацію малюнку не сприймати як істину в останній інстанції. А лише як поштовх до напряму Ваших подальших зусиль до пізнання внутрішнього світу дитини.
  2. Не ставити діагнозів! Поглиблена діагностика психологічного стану здійснюється лише психологами-професіоналами! Ваша інтерпретація — це лише саме Ваше сприйняття…