Кабінет психолога. Запис на приймання. Оплата

Офіс та приймальний кабінет СПАННА

Первинне приймання

Первинне приймання здійснюють члени Ради СПАННА.

Це психологи вищої категорії, саме ті фахівці, які глибоко спеціалізуються в проблематиці клієнта, як у лікарні — завідувач певного відділення лікарні.

Унікальність.

Вже на першій зустрічі клієнт потрапляє не просто до психолога, а до психолога який є професіоналом вищого ґатунку саме в проблематиці клієнта (про яку той повідомив коли записувався на приймання).

Бонус людині, що вперше звернулась до СПАННА — 400 грн

Хоча зазвичай психологи вищої категорії, які ведуть первинне приймання, працюють в тарифному плані «Академічний» — 645 грн,

за їх консультацію клієнт сплачує значно менше.

Тобто, бонус для людини що записується на первинне приймання до СПАННА – 400 грн

Унікальність подальшого приймання

Якщо надалі клієнт не може собі дозволити обрати тарифний план «Академічний», йому підбирається психолог, який: а) спеціалізується у проблематиці клієнта; б) працює у тарифному плані, що обирає клієнт; розмовляє рідною мовою клієнта; в) найточніше відповідає особливостям, психотипу, очікуванням, світогляду клієнта.

СПАННА – це спілка, яка у своєму складі має різноманітних за віком, досвідом, спеціалізацією психологів. Тому це не тільки бажано, але й реалізується в діяльності спілки психологів Полтави.

Безумовно, індивідуальний підбір психолога клієнту можливий лише тоді, коли є з кого підбирати… А в СПАННА є з кого!

Зауваження

Зазвичай потрапляючи до пересічного психолога клієнт вимушений діяти в запропонованих обставинах:

а) працювати з психологом загального профілю;

б) платити стільки, у скільки оцінює свої послуги той психолог до якого він попав;

в) пристосовуватись до психологічного підходу, який сповідує той психолог до якого він потрапив.

Дуже важливо, також, що на першій зустрічі відбувається особисте знайомство клієнта з керівником СПАННА.

До нього клієнт може потім звернутися з усіх питань…

Варіанти первинного приймання

1. «Одноразова допомога»

Тут відбувається зняття психологічної напруженості, пропонуються можливі дії  для виходу з проблемної ситуації.

2. «Кризова інтервенція»

Екстрена психологічна або психотерапевтична допомога людині, що знаходиться в стані кризи, після важких психологічних травм.

Варіанти 1, 2 — це «Швидка допомога»

Така допомога обмежена як колом проблем, так і глибиною їх опрацювання.

І є велика ймовірність їх повторної появи в нових умовах.

Вони лише допомагають клієнтові загальмувати емоційне руйнування, не доводити справу до психозу.

Також підходять, коли людині необхідно щоб його з любов’ю вислухали, треба просто виговоритися.

А велика очищувальна сила сповіді загальновідома!

Але лише дуже небагато проблем можна остаточно вирішити за одну консультацію.

3. «Діагностично-стартовий»

Початок роботи по усуненню глибинних причин проблеми клієнта, зняття напруженості, первинна діагностика та допомога. 

Перш за все з’ясовується та фіксується первинний запит клієнта, мета яку він хотів би досягнути.

Обговорюються варіанти терапії, частота зустрічей, тривалість всієї терапії, способи та форми надання психологічної допомоги, яким повинен бути кінцевий результат.

Відбувається інформування про тарифні плани які клієнт може обрати, порядок та особливості роботи фахівців «СПАННА».

Взагалі мета дій консультанта — допомога клієнтові у розв’язанні його проблем.

Тривалість надалі (при необхідності) психологічної допомоги, психотерапії: від 3-7 консультацій до декількох років.

Докладніше

Згідно з ЕТИЧНИМ КОДЕКСОМ ПСИХОЛОГА психологи СПАННА беруться за розв’язання тільки тих завдань, які належать до сфери їх компетенції.

У разі непосильності завдання психологи передають його іншому досвідченому фахівцеві або допомагають людині,

яка звернулася за підтримкою, налагодити контакт з професіоналами, що можуть надати адекватну допомогу.

Первинне приймання може бути також стартом для психологічного супроводу клієнта.