Тестування клієнтів на первинному прийманні в СПАННА

Виявити захворювання психологічні

Якщо клієнт прийшов з проблемою що потребує психотерапевтичного впливу, має інші захворювання, то на початку роботи необхідно зняти за мінімальний час якомога більше інформації про цю людину, отримати анамнез.

Спілка психологів Полтави має у своєму арсеналі професіоналів вищого ґатунку та унікальні ефективні методики.

Як записатися на приймання

Вхідне та вихідне тестування клієнта



Анамнез – відомості, отримані від клієнта про умови життя, історію розвитку проблеми, перенесені захворювання, операції, травми, хронічні патології, реакціях несприйняття, спадкові особливості

Ця інформація з’ясовується з метою її використання для діагностики та вибору методу роботи.
Потім, на наступних зустрічах ці відомості будуть уточнюватись, перевірятись, коректуватись.

Унікальний тест СПАННА про захворювання, психологічні проблеми

Розроблений та апробований спілкою психологів Полтави у 2016 році

Вхідне тестування

Біографічна частина

№1

а) Дата. Ім’я.

б) За бажанням. Дата народження, телефон, електронна пошта, місце проживання, освіта, сімейний стан.

в) За бажанням. Батьки: місце проживання, освіта, ким працюють (працювали), сімейний стан; хронічні фізичні та психологічні особливості, перенесені протягом життя захворювання, шкідливі звички, спадкові захворювання та особливості.

г) Брати та сестри: місце проживання, освіта, ким працюють (працювали), сімейний стан; хронічні фізичні та психологічні особливості, перенесені протягом життя захворювання, шкідливі звички, спадкові захворювання та особливості.

№2

а) Скарги (проблема) і Ваші почуття, емоції у зв’язку з цією проблемою.

б) Чи звертався раніше до психолога, якщо так — з якою проблемою, коли, який був результат.

в) Звідки дізнався про СПАННА?

№3

а) Якщо можливо, сформулюйте іншими словами Вашу проблему (скарги) та що Ви думаєте у зв’язку з нею.

б) Тілесні прояви Вашої проблеми.

в) Її наслідки на Ваше життя

Історія проблеми (anamnesis morbi)

№4

Коли виникли перші прояви Вашої проблеми, у зв’язку з чим, з ким, після чого.

№5

Оцініть (от1 до 10) здоров’я тіла. Перерахуйте недуги тіла. Коли вперше проявилися. Перенесені протягом життя захворювання, травми, шкідливі звички

№6

Оцініть (от1 до 10) в цілому своє душевне самопочуття. Назвіть свій найбільший душевний біль, коли вперше з’явився.

№7 Родовід

а) Батьки. Місце проживання, освіта, ким працюють (працювали), сімейний стан; хронічні фізичні та психологічні особливості, перенесені протягом життя захворювання, шкідливі звички, спадкові захворювання та особливості.

б) Брати та сестри. Місце проживання, освіта, ким працюють (працювали), сімейний стан; хронічні фізичні та психологічні особливості, перенесені протягом життя захворювання, шкідливі звички, спадкові захворювання та особливості.

Історія життя (anamnesis vitae)

№8 Де навчався, ким працював протягом життя. Найбільший успіх та найбільша невдача.

Опитувальник 1

№9 Вибрати та підкреслити а), б) або в)

  1. Душевний стан, думки, наміри людини визначаються: а) зовнішніми обставинами; б) внутрішніми імпульсами; в) самою людиною особисто
  2. Вчинки людини визначаються: а) зовнішніми обставинами; б) внутрішніми імпульсами; в) самою людиною особисто
Опитувальник 2

№10 Оціни от 1 до 10

  1. Свою зовнішню привабливість
  2. Свої душевні якості (вміння вислухати, відчути, зрозуміти та увійти в становище партнера)
  3. Свої духовні потреби (прагнення до істини, краси, мудрості)
  4. Свою сексуальну задоволеність
  5. Образи, невдоволення: а) на себе _ б) на інших _ в) наскільки інші ображається на тебе __
  6. Секс, свідком якого я був в дитинстві, мене дуже вразив _
  7. Я несу з собою по життю тягар психологічної (их) травм
Опитувальник 3

№11
Оцінити висловлювання від 1 (не згоден) до 10 (повністю згоден)

  1. Мені часом не вистачає витримки
  2. Якщо мої бажання заважають мені, то я вмію їх придушувати
  3. Я повинен виправдовувати очікування людей, які для мене багато значать
  4. Батьки повинні влаштовувати сімейне життя дітей
  5. Я іноді перебільшую свою роль в якихось подіях
  6. На шляху до мети краще уникати труднощів
  7. Мене провести нелегко
  8. Мені б сподобалося бути вихователем
  9. Я повинен бути досконалим, успішним і тільки тоді буду щасливий
  10. Періодично, мені хочеться подуріти
  11. Думаю, що я правильно розумію всі події, що відбуваються
  12. Деякі люди — злі й заслуговують найсуворішого покарання
  13. Кожен повинен виконувати свій обов’язок
  14. Нерідко я роблю не як треба, а як хочеться
  15. Я повинен швидше діяти. Часто мене всередині хтось квапить
  16. Приймаючи рішення, я намагаюся продумати його наслідки
  17. Молодше покоління має вчитися у старших, як йому слід жити
  18. Мене сформувало минуле і тепер уже нічого не зміниш
  19. В дитинстві я був (ла) об’єктом сексуальних дій з боку дорослого
  20. Я, як і багато людей, буваю уразливий
  21. Мені вдається бачити в людях більше, ніж вони говорять про себе
  22. Я повинен бути готовий до гіршого
  23. Діти повинні безумовно слідувати вказівкам батьків
  24. Я — людина яка часто захоплюється
  25. Це жахливо, коли справи йдуть не так, як я планував
  26. Мій основний критерій оцінки людини — об’єктивність
  27. Мої погляди непохитні
  28. Краще повторювати старі схеми, ніж ризикувати
  29. Буває, що я не поступаюся в суперечці лише тому, що не хочу поступатися
  30. Правила виправдані лише до тих пір, поки вони корисні
  31. Я не можу впливати на моє щастя
  32. Люди повинні дотримуватися всіх правил незалежно від обставин
Опитувальник 4

№12

Вибір карток «Креатив 2» «Настрій, стани, емоції, почуття». (При осоьистому прийманні)

№13

Чи є у твоєму оточенні людина, з яким можеш ділитися абсолютно всім? Підкресли або обведи відповідь: Так. Ні.

№14

Як ти зрозумієш, що консультації пройшли недаремно

Вихідне тестування

№1-1
Дата. Ім’я.

№2-2,3 Якщо є, то яка Ваша нинішня психологічна проблема.

№3-5 Оцініть (от1 до 10) нинішнє здоров’я тіла _

№4-6 Оцініть (от1 до 10) в цілому своє нинішнє душевне самопочуття _

№5-10 Оціни от 1 до 10

  1. Свою зовнішню привабливість __
  2. Свої душевні якості (вміння вислухати, відчути, зрозуміти та увійти в становище партнера) __
  3. Свої духовні потреби (прагнення до істини, краси, мудрості) __
  4. Свою сексуальну задоволеність __
  5. Образи, невдоволення: а) на себе __ б) на інших __ в) наскільки інші ображається на тебе __

№6

Оцініть від 1 до 10

  1. В цілому, ефективність консультування __
  2. Продуктивність своєї роботи за весь час __
  3. Продуктивність психолога за весь час __

№7
Твої слова, побажання СПАННА

Коментар

№1

Дає не тільки необхідну та корисну інформацію для подальшого спілкування.

Якщо відповідь дається у повному обсязі – це показник відкритості та довіри до психолога клієнта.

Якщо «дата народження, телефон, електронна пошта» клієнтом не заповнюються, то можливі наступні діагностичні гіпотези, клієнт:

а) Закритий до зовнішнього світу, він йому або не довіряє, або боїться

б) Не довіряє психологу

в) Має життєве кредо «Береженого – Бог береже»

г) Має особливий статус, якому може зашкодити факт звернення за психологічною допомогою

д) Інші

№2

а), б) Необхідні безпосередньо для роботи з клієнтом. в) Для статистики та аналізу шляхів просування іміджу СПАННА.

№3
а) Дуже важливий первинний запит, причому формалізований у письмовій формі.
Його далеко не всі можуть чітко сформулювати. Робота психолога, психотерапевта якраз, зокрема, полягає і в тому, щоб навчити людину адекватно
розпізнавати та називати свої проблеми. Це перший важливий крок до подолання своїх проблем

б), в) Відповіді на ці запитання в першому наближенні задають напрями та форми психотерапії.

Коментар до історії проблеми (anamnesis morbi)

№4.

Анамнез в практичній психології настільки ж важливий як і в медицині.

Отримання письмової інформації на це питання доповнюється усним опитуванням.

Добротно проведений анамнез в консультативній практиці психолога та психотерапевта розширює шанси вибору найбільш адекватних форм та змісту допомоги фахівця.

№5

Психологічне й фізичне самопочуття тісно пов’язані. Це беззаперечний медичний факт.

Тому інформація про недуги тіла дає додаткову важливу інформацію професіоналу.

А в результаті надання психологічної допомоги ми можемо стверджувати, що у міру усунення психологічних проблем пом’якшуються, а іноді й зовсім зникають деякі недуги тіла.

Цікавим спостереження є також і те, що час виникнення психологічних проблем клієнта та час коли вперше проявились недуги тіла приблизно збігаються.

№6

Як правило, у відповіді на це питання клієнти мало зв’язують свій душевний біль і проблему, з якою вони звернулись до психолога.

Що дає додатковий матеріал фахівцю для роздумів про причину проблем клієнта.

Коментар до історії життя (anamnesis vitae)

№11


Вельми актуальною психологічною проблемою, є деструктивні панівні судження, ірраціональні установки які живуть майже у кожного з нас.

Христіанам рекомендуємо прослухати аудіо Сестри Павла

«Про ірраціональні судження»

Зокрема й на виявлення цих проблем і спрямовані питання Опитувальника 3.
Панівні деструктивні судження, які мають нав’язливе повторення у всіх життєвих ситуаціях:

1) Судження «повинності» – Я повинен … Він повинен … Вони повинні …

2) «Жахливі» судження — Буде жахливо, якщо …

3) Судження «належить» і «слід» – Явищам, предметів, подій належить, слід бути …

4) Судження які «засуджують». Засуджують особистість — власну чи тієї людини, з-за якої ситуація стала не такою, якою їй «належить» або «слід» бути. Наприклад, «Він жахлива людина, і він повинен бути покараний, бо обдурив мене».

Приведемо ще декілька з коментарем проти чого вони працюють.

  • Я повинен виправдовувати очікування людей, які для мене багато значать. Проти Любові, заперечення безумовної любові.
  • На шляху до мети краще уникати труднощів, ніж стикаючись з ними, долати їх. Відмова від справжнього миру і спокою, від творчості, успіху.
  • Я повинен бути досконалим, успішним і тільки тоді буду щасливим. Заборона на радість.
  • Деякі люди — злі й заслуговують найсуворішого покарання. Відмова від чуйності.
  • Я повинен швидше знаходити рішення, діяти. Часто мене всередині хтось квапить. Проти терпіння
  • Мене сформувало минуле і тепер уже нічого не зміниш. Приниження свого «Я» та своїх душевних та духовних можливостей.
  • Я повинен бути готовий до гіршого і постійно прогнозувати гірші варіанти подій. Проти доброти
  • Це жахливо, коли справи йдуть не так, як я планував. Прояв гордині й одночасно непевності в собі
  • Краще повторювати старі схеми, ніж ризикувати, сподіваючись отримати кращий результат. Проти свободи
  • Я не можу впливати на моє щастя. Мій стан визначається тим, що зі мною трапляється. Відмова від самовладання та волі.

Книги бібліотеки СПАННА

Зображення запису ―

Педагогическое наследие.
Я. А. Коменский, Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, И. Г. Песталоцци, 416 сторінок
В. Г. Белинский, А. И. Герцен, Н. Г. Чернышевский, Н. А. Добролюбов, 496 сторінок

Ці паперові книги у твердій палітурці знаходяться в бібліотеці СПАННА.

Ними безплатно користуються члени союзу психологів Полтави.

У цих книгах представлені твори великих педагогів, мислителів і філософів, в яких розглядаються питання освіти, навчання і виховання покоління що підростає. До книг включені найбільш значущі статті, фрагменти творів про освіту, навчання та виховання молоді, а також про роль вчителя у навчанні та вихованні.