Якість психологічних послуг СПАННА. Контроль якості

yakist SPANNA

Якість надання психологічних послуг найактуальніша проблема не тільки в Україні, але й у світі.

Якість послуг психологів

Це одна з найменш розроблених тем у практичній психології. Вона успішно вирішується в СПАННА.

Спробуйте набрати в будь-якій пошуковій системі «Контроль качества психологичных услуг» чи то на російській, чи то на українській мові. Ви не знайдете жодного конкретного матеріалу по своєму запиту!

Єдине що повідомляють, це те що вона повинна здійснюватись перевіркою.

Дійсно, як здійснювати контроль, якщо надання психологічних послуг це один з найінтимніших процесів?

Повноцінно він відбувається лише віч-на-віч.

Тут вже точно “Третій зайвий”.

Лише сповідь батюшці може порівнятись з процесом надання психологічних послуг.

Ми знайшли як це робити, тому й черги до наших психологів, тому й влада за експертними висновками звертається до нас, тому й схвальні відгуки в ЗМІ про нашу діяльність.

Контроль якості психологічних послуг – це одна з унікальних наших цінностей.

Якість послуг СПАННА відповідає світовим стандартам

Красномовні факти

КІМОНІКС ІНТЕРНЕШНЛ ІНК обирає СПАННА

У 2007 році американська організація КІМОНІКС ІНТЕРНЕШНЛ ІНК проводить огляд – конкурс місцевих фахівців. Обираються місцеві професіонали, які могли б провести дослідження, що відповідають міжнародним стандартам.
Міжнародні експерти для співробітництва в Полтаві обирають нас.
І КІМОНІКС ІНТЕРНЕШНЛ ІНК саме з СПАННА 20.06.2007 підписує угоду про співпрацю.

Схвальні відгуки клієнтів

Численні схвальні відгуки наших клієнтів. На відгуки в Гугл та Яндексі (а багато наших клієнтів з Росії, Білорусії та інших країн колишнього Радянського Союзу) ми вплинути не можемо. Всі вони схвальні з оцінкою “5”. А ось на те, що пишуть клієнти у нашій «Книга відгуків клієнтів СПАННА» —

можемо. Причому, здавалось би парадоксальним чином. Ми просимо, благаємо клієнтів писати там не хвалебні слова, а те що не сподобалось, те що можна й треба покращити. Тому що ця критика – сходинка до нашого професійного росту. Іноді отримати критичні зауваження вдається… І ми безумовно перетворюємо ці критичні побажання в підвищення свого професіоналізму.

Відгуки на Гугл

5-50-50

П’ять сюжетів на місцевому телебаченні, п’ятдесят радіосюжетів, консультацій членів СПАННА, понад п’ятдесят публікацій в місцевій та у всеукраїнській пресі про СПАННА або авторських статей членів спілки — вагоме свідчення високої якості роботи та професіоналізму членів нашої спілки. Огляд публікацій ЗМІ на наступній сторінці цього матеріалу.

Контроль якості послуг в СПАННА

Якість психологічних послуг

Якщо покупець в магазині отримав неякісний товар, він може його замінити або повернути собі гроші. Незалежно від того хто був виробником товару, та хто був продавцем товару. У конфліктних ситуаціях, якщо продавець пручається, покупець може звернутися до керівництва магазину і, як правило, в престижних магазинах, конфлікт вирішується на користь споживача. Оскільки імідж солідного магазину завжди оцінюється набагато вище вартості товару.
А як діяти клієнтові, який незадоволений якістю надання йому послуг приватним підприємцем-психологом?

Методика СПАННА. Контроль якості послуг які надаються членами спілки

1. Особисте знайомство з керівництвом

Унікальність введення первинного приймання (який здійснюють члени керівництва спілки психологів) полягає і в тому, що під час його проведення відбувається особисте знайомство клієнта з керівництвом спілки психологів. До якого можна буде потім, при необхідності, звернутися з усіх питань…

2. Європейський варіант

У західному світі важливу роль у консультативній практиці відіграють професійні спільноти психологів. З одного боку, вони захищають права своїх колег від влади, фінансових органів та інших необґрунтованих зазіхань. З іншого боку – здійснюють контроль за якістю послуг, які надають члени спільноти. У Полтаві подібна спільнота це — СПАННА.
3. Вхідне та вихідне тестування
Кожну пару вхідного та вихідного тестування аналізує член керівництва спілки ― той, хто здійснював первинне приймання цього клієнта.

4. Книга відгуків

Ми просимо заповнити цю книгу всіх охочих після завершення психотерапії. Ці записи дають важливу інформації керівництву щодо якості роботи наших психологів.

5. Телефонне опитування

Якщо на первинному прийманні клієнт дав на це згоду, після завершення психотерапії керівництво спілки зв’язується з ним телефоном або електронною поштою. Мета – з’ясувати оцінку клієнта отриманих у нас послуг.

Наслідком контролю якості роботи наших психологів є їх заробіток.

Ми вважаємо, що вартість роботи психолога повинна визначатися не стільки рівнем його самооцінки й домагань, скільки рівнем його професіоналізму.
Цей рівень в СПАННА визначається стажем успішної роботи цього фахівця з клієнтами.
Для цього і здійснюється контроль якості психологічних послуг що надають члени нашої спілки