Контроль якості послуг СПАННА

Вартість послуг СПАННА

Якість надання психологічних послуг найактуальніша проблема не тільки в Україні, але й у світі.

Автор: Володимир Вікторович, голова СПАННА, заслужений працівник освіти України.

На зображенні — Володимир Вікторович.

Якість послуг психологів – проблема

Це одна з найменш розроблених тем у практичній психології. Вона успішно вирішується в СПАННА.

Спробуйте набрати в будь-якій пошуковій системі «Контроль качества психологичных услуг» чи то на російській, чи то на українській мові. Ви не знайдете жодного конкретного матеріалу по своєму запиту!

Єдине що повідомляють, це те що вона повинна здійснюватись перевіркою.

Дійсно, як здійснювати контроль, якщо надання психологічних послуг це один з найінтимніших процесів?

Повноцінно він відбувається лише віч-на-віч.

Тут вже точно “Третій зайвий”.

Лише сповідь батюшці може порівнятись з процесом надання психологічних послуг.

Ми знайшли як це робити, тому й черги до наших психологів, тому й влада за експертними висновками звертається до нас, тому й схвальні відгуки в ЗМІ про нашу діяльність.

Контроль якості психологічних послуг – це одна з унікальних наших цінностей.

Контроль якості послуг в СПАННА

Якщо покупець в магазині отримав неякісний товар, він може його замінити або повернути собі гроші. Незалежно від того хто був виробником товару, та хто був продавцем товару. У конфліктних ситуаціях, якщо продавець пручається, покупець може звернутися до керівництва магазину і, як правило, в престижних магазинах, конфлікт вирішується на користь споживача. Оскільки імідж солідного магазину завжди оцінюється набагато вище вартості товару.

А як же визначити якість послуг психолога?
І як діяти клієнтові, який незадоволений якістю надання йому послуг приватним підприємцем-психологом?

Методика СПАННА контролю якості послуг

1. Особисте знайомство з керівництвом

Унікальність введення первинного приймання (який здійснюють члени керівництва спілки психологів) полягає і в тому, що під час його проведення відбувається особисте знайомство клієнта з керівництвом спілки психологів. До якого можна буде потім, при необхідності, звернутися з усіх питань…

2. Європейський варіант

У західному світі важливу роль у консультативній практиці відіграють професійні спільноти психологів. З одного боку, вони захищають права своїх колег від влади, фінансових органів та інших необґрунтованих зазіхань. З іншого боку – здійснюють контроль за якістю послуг, які надають члени спільноти. У Полтаві подібна спільнота це — СПАННА.


3. Вхідне та вихідне тестування

На першій зустрічі в СПАННА клієнт заповнює бланк первинного тестування у якому серед інших стоїть питання: “Чого Ви очікуєте від роботи з психологом?”.

А на останній зустрічі – бланк вихідного тестування у якому серед інших стоїть питання: “Наскільки виправдувались Ваші очікування від роботи з Вашим психологом?”.

Відповіді аналізує член керівництва спілки ― той, хто здійснював первинне приймання цього клієнта. Та робить відповідні висновки щодо якості роботи того психолога що працював з цим клієнтом…

4. Книга відгуків

Ми просимо заповнити цю книгу всіх охочих після завершення психотерапії. Ці записи дають важливу інформації керівництву щодо якості роботи наших психологів.

5. Телефонне опитування

Якщо на первинному прийманні клієнт дав на це згоду, після завершення психотерапії керівництво спілки зв’язується з ним телефоном або електронною поштою. Мета – з’ясувати оцінку клієнта отриманих у нас послуг.

Наслідком контролю якості роботи наших психологів є їх заробіток.

Ми вважаємо, що вартість роботи психолога повинна визначатися не стільки рівнем його самооцінки й домагань, скільки рівнем його професіоналізму.
Цей рівень керівництвом СПАННА визначається стажем успішної роботи цього фахівця з клієнтами.
Для цього і здійснюється контроль якості психологічних послуг що надають члени нашої спілки

© СПАННА Полтава, 2020