• СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава

СПАННА в ЗМІ. Свідчення професіоналізму

 

Свідчення професіоналізму СПАННА

 

Свідчення професіоналізму СПАННА -

неодноразові сюжети

на телебаченні, на радіо, публікації в ЗМІ

 

 

Телебачення

 

ТВ «Лтава» Вплив конфліктів. Затишна розмова.

ТВ «Місто» На прощену неділю прощення просят. Психологи Полтави Сп Анна допомагають всім бажаючим.

 ТВ «Місто» Проблеми cімейні. Образи не можна довго тримати у собі  . 

 

Зміст сюжетів

ТВ «Лтава» Вплив конфліктів. Затишна розмова

ТВ «Місто» На прощену неділю прощення просят. Психологи Полтави СПАННА допомагають всім бажаючим.

Проблеми cімейні. Образи не можна довго тримати у собі

Вибрати та дивитись. Тисни ТуТ

 

Радіо

 

Біля 50 виступів членів спілки психологів Полтави на радіо

Біля 50 виступів членів спілки психологів Полтави на радіо

Зміст сюжетів

Відпустка. Дар прощення. День народження. Депресія. Жiнки. Жіноча дружба. Ігроманiя. Інтернет. Конфлiкти сiмейнi. Культура спілкування. 

Непотрiбнi діти. Першачки. Профорієнтація. Реклама. Розлучення. Самогубство. Секти. Субкультура. Субкультура. Телебачення

Вибрати та слухати Тисни Тут

 

Періодика

 

СпАнна в періодиці_1

СпАнна в періодиці_2

СпАнна в періодиці_3

СпАнна в періодиці_4

Триєдність. Любов. Людина

Газета  «Психолог» № 4 січень 2011р.  Наукова публікація голови СПАННА. Парадигма триєдності підходу в науці.

Наукове визначення поняття "Любов". Іпостасі людини - Дух Душа Тіло. Духовність

ДЕТАЛЬНІШЕ

Прости і тобі пробачать

Газета «Зоря Полтавщини». Найкращі ліки від образи - прощення.

Пробачте, то пробачать і вам

Газета «Полтавський Вісник» Джерелом великої кількості тілесних хвороб є образи. Відпусти свої образи. Пробач!

ДЕТАЛЬНІШЕ

Соціологічне опитування СПАННА

«Вечірня Полтава» №23(745) Надія ДІДЕНКО

Депутати міської ради присвоїли Андрію Данилку звання

почесного громадянина Полтави на підставі дослідження СПАННА громадської думки полтавців й пішли на канікули.

Психолог – найперший помічник

Газета « Зоря Полтавщини» 

Я привела свою молодшу доньку на гурток у Палац дитячої і юнацької творчості й там побачила об`яву про відкрите засідання 

психолого-педагогічного товариства «СПАННА».

Мистецтво як засіб виховання

Газета «Зоря Полтавщини»

Про чергове відкрите засідання СПАННА присвячене впливу мистецтва на особистість.

Фахівці, які не соромляться вчитися

«Зоря Полтавщини» Юлія ДУМКА

Анна - ім'я бабусі Сина Божого Ісуса Христа, яке в перекладі з грецького означає "та, що дає блага". СПННА намагається популяризувати

психолого-педагогічні знання серед широкої громадськості. Самовдосконалення членів спільноти СПННА.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Виховання, — МИСТЕЦТВО? НАУКА!

Журнал «Завуч» №36 (330)

Журнал «Завуч» №36 (330) 1 стор

Звична теза про виховання як мистецтво близька практично всім педагогам. Та чи обґрунтована така однозначність?

Чому тоді навчають в педагогічних вищих навчальних закладах? Педагогіці…

А педагогіка визначається як наука про виховання, яка має певні закономірності.

Але наука починається там, де є виміри й порівняння.

А в педагогіці їх немає...

В статті голови СПАННА розміщеній в газеті «Завуч» вони пропонуються.

Наука виховання

Газета "Вечірня Полтава", №20(742) 17 травня 2007р.

Поідомляється про новий, науковий підхід до поняття «виховання», перевірений практичною роботою колективу.

Два дні народження одночасно

«Зоря Полтавщини»  19 лютого 2010р

«Мого 9 – річного сина запросили на день народження двоє хлопчиків. Народилися вони в один день, і обидва свята будуть одночасно.

Причому ці хлопчики між собою не знайомі. Один - із нашого двору, а другий – із футбольної секції. Обидва дружать із моїм сином.

Він дуже переживає, не знає, як йому зробити, щоб нікого з них не образити. Хотів одному хлопчику сказати, що у нього змагання і прийти

не зможе, а тоді поділився зі мною своїми сумнівами – як я йому в очі буду дивитися, буде соромно, що збрехав. Не знаємо, що йому й порадити.

Може, побути в одного друга і швидко бігти до іншого, щоб встигнути до обох?.. Подарунки ми вже приготували обом, син довго вибирав.

Може порадите, як тут вчинити? Наче й проблема невелика, але дитина переживає.

Ольга. м. Полтава».

На запитання ми попросили відповісти координатора напрямку «Практична психологія» громадської організації «СПАННА» м. Полтави

Альону Гунченко.

- Найголовніше і найкраще те, що у хлопчика багато друзів. У цій ситуації важливо навчитися говорити правду, тому що така правда не ображає.

Вашому сину треба подолати психологічний бар’єр і зрозуміти, що він нікого не образить. Адже хоче приділити час, увагу й одному, й іншому

своєму товаришу.

Тому не треба придумувати якісь відмовки і хитрувати. А піти привітати спочатку того хлопчика, який живе далі, й чесно пояснити ситуацію.

«У мене багато друзів, і дуже добре, що є такий друг, як ти. Та уявляєш – у мене є ще один хороший друг, і він народився в один день з тобою.

Мене теж до нього запросили сьогодні. Я тебе вітаю, але хочу привітати його теж. Ви – обидва мої друзі, і я сподіваюся, що у подальшому,

на моєму дні народження, ви познайомитесь і подружитесь, і ми всі будемо спілкуватися разом».

Приблизно так сказати й іншому хлопчику, з двору. Краще постаратися піти до обох і розповісти, чому він не хоче залишитися на все свято

в одного і прийшов пізніше до другого. Вибирати когось одного і зовсім не йти до іншого не варто.

Якщо дитина товариська і має багатьох друзів, то ще не раз поставатиме перед таким вибором. Як хлопчик навчиться будувати свої

стосунки у ранньому віці, так він і далі піде по життю.

  

У ПОШУКАХ ОСНОВ ДУХОВНОСТІ, АБО ЩО ДОПОМОГЛО ГЕРДІ ПЕРЕМОГТИ ЗЛО

Журнал Постметодика №3(80)

Постановою Президії ВАК України від 09.06.1999, №1-05/7 журнал включено у перелік наукових видань,

у яких можуть публікуватися основні результати дисертаційних робіт

PostmetodU min

 

Головне завдання освіти — формувати духовне і моральне ядро особистості.

Україна XXI століття потребує громадян, які зроблять її стабільною, заможною, сприятимуть забезпеченню національних інтересів, зміцняють позиції

країни на міжнародній арені.

Але головне — Україна потребує громадян, які зможуть зробити її духовною, морально привабливою — без казнокрадства, корупції, пияцтва, агресії,

наркоманії, тяжких карних злочинів тощо.

Журнал "Відкритий урок" пише: якщо в Україні не спинити тенденцію, згідно з якою на 100 шлюбів припадає понад 50 розлучень (причому майже в кожній

молодій сім'ї, яка розпалася, лишається дитина), то через 50-60 років населення України скрадатиметься майже з одних сиріт і напівсиріт.

Держава, котра матиме таких громадян, не зможе бути успішною. Отже, суспільний прогрес нерозривно пов'язаний із рівнем духовності кожної

особистості.

Тому на перший план у справі освіти, розвитку особистості виходить завдання формувати її духовне і моральне ядро.


С.М.Ставна ПРИПАДІМО СЕРЦЕМ ДО ВІДРОДЖЕНОЇ КАЗКИ АНДЕРСЕНА

Казки Ганса Хрістіана Андерсена знають усі. І маленьку відважну дівчинку Герду, яка не злякалася Снігової королеви, і ніжну Елізу, яка сколола всі пальці

кропивою, шиючи чарівні сорочки для братів-лебедів...

Казки Андерсена стали незаперечною світовою класикою, точкою відліку та порівнянь при описі людських характерів і ситуацій.

Та парадокс творчості найславнішого у світі казкаря полягає в тому, що насправді значна частина його казок адресована не так дітям, як дорослим.

Дорослим, які не позбулися уяви та вміння розпізнавати добро і зло.

Є відомості, що й сам казкар не любив, коли його називали дитячим письменником, бо вважав, що пише для дорослих.

Наше завдання - відкрити світ Андерсена і його казки дітям.

Андерсен, як і більшість данців, глибоко вірив у Бога.

Але дослідники роблять висновок, що його віра не відповідала традиційному для Данії лютеранству.


Казкар мав власні уявлення про світовлаштування, милість і гнів Божі.

Одначе все його життя було сповнене великої і незмінної любові до Творця.

А на могилі Г.Х.Андерсена в Копенгагені викарбувані його слова: "Душа, яку створив Бог за Своїм зразком і подобою, безсмертна і не може загинути.

Наше земне життя є зерно вічності. Тіло помре, але душа померти не може".

Російський літературний критик Ірина Нестерова у статті під назвою "З казки слів не викинеш" (www.andersen.com.ua) пише, що за радянських часів

майже всі казки данського письменника піддавалися жорстокій цензурі через наявність у них "гострої антирадянщини" - віри в Бога.

Сьогодні український читач має змогу припасти серцем до відродженої казки Г.X.Андерсена у її первісному вигляді, з кожного слова якої струмує

одвічна Божа сила.

Чимало казок Андерсен свідомо створював у вигляді біблійних притч, іншим притаманний богословський характер.

Головною метою казкаря було навчити дітей і дорослих Добра, наблизивши до Бога.


Усі ми читали казку "Снігова королева", але чи замислювалися над тим, що в казці вочевидь щось не так?


Маленька Герда подолала важку і складну дорогу, щоб знайти Кая і, проливши на нього кілька сльозинок, звільнила його від лютих холодних чар

Снігової королеви. Дуже вже просто дістався Каю цей рятунок, чи не так?

 

Кульмінація казки при уважному читанні видається якоюсь розмитою і не зовсім зрозумілою.

І це не випадково, бо в оригіналі все було, м'яко кажучи, інакше.

В оригіналі казка "Снігова королева " наскрізь просякнута релігійним началом, янголи в ній - персонажі, що постійно в дії.

Коли Герда боролася з охоронцями Снігової королеви і стомилася, то промовила молитву "Отче наш", і тоді з неба на допомогу їй спустилися янголи,

які й допомогли дівчинці благополучно дістатися поставленої мети.

Далі у Андерсена ще цікавіше: розчаклувати Кая Герді допомагають псалми Давидові про Ісуса Христа, а закінчується "Снігова королева" довгоочікуваним

возз'єднанням дітей із бабусею, "яка сидить на сонечку і голосно читає Біблію: "Якщо не будете як діти, то не потрапите в Царство Боже!".

 

Кай та Герда глянули одне одному у вічі, - тепер вони збагнули, про що йшлося в давньому псалмі: "Троянд навкруги - без ліку. Ісусик із нами довіку!".

Радянські версії казок Андерсена вилучили провідну ідею: любов не можна відділити від її джерела - Бога.

У дорослих будь-яка зустріч із релігійним проповідником завершується запитанням: "Ви все дуже добре говорили, я майже з усім з вами згоден.


Але не можу зрозуміти: навіщо мені все це потрібно?".

Однак для дітей звернення до казки усуває це питання.

Якщо Герді це допомогло, то і мені буде корисним.


ЛІТЕРАТУРА
1. Андерсен Г.Х. Казки: Для молодшого шкільного віку /3 данської пер. Г.М.Кирпа. -К: Школа, 2006.
2. Ганс Крістіан Андерсен і казка його самотнього життя / Відомості Полтавської єпархії. - 2005. - № 11. 





Психологи СПАННА

НАЙВИЩОЇ ЯКОСТІ

dopomoga

СПАННА в ЗМІ