• СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава

Психолог Психотерапевт Коуч спілки СПАННА

 

Допомогти, а не заробити - головна мета СПАННА

 

Спілка психологів Полтави СПАННА надає професійну допомогу, консультацію фахівців:

психолога, психотерапевта, коуч.

 

А також здійснює психологічну діагностику, допомогу у виборі професії.

Всі наші психологи мають вищу фахову освіту.

 

Якість роботи — традиційно найвища.

Детальніше

 

Запис на прийом СПАННА

Як записатись на приймання? Вартість послуг? Тисни ТуТ

 

Психолог, психотерапевт

допоможуть Вам розв'язувати проблеми:

  1. Депресія. Нудьга. Самотність.
  2. Невпевненість. Психічне напруження
  3. Нав'язливе повторення помилок
  4. Неуважність. Апатія. Поганий настрій. "Все погано"
  5. Нерішучість. Боязкість. Замкнутість
  6. Надмірна емоційність. Неадекватність
  7. Проблеми волі, характеру, пам'яті
  8. Злоба, ненависть
  9. Психологічні травми. Стрес
  10. Страхи. Комплекси. Фобії. Тривоги
  11. Нав'язливі думки. Поганий сон
  12. Відсутність жаги до життя
  13. Трагічні втрати. Втрата роботи, любові, близьких, друзів
  14. Втрата сенсу життя. Втрата в добро, в людей
  15. Проблеми у взаєминах з людьми.
  16. Взаємини чоловіка и жінки, родичів
  17. Взаємини с друзями, ворогами, колегами
  18. Конфліктність. Жага помсти
  19. Нерозділене кохання

Психотерапія. Мета психологічної та психотерапевтичної допомоги

Психологічної — розв'язання душевних проблем. Психотерапевтичної — корекція окремих рис особистості.

Для кращого розуміння — притча Толстого про шкідливу траву (бур'ян). Яку ми назвали б «Про розв'язання життєвих проблем».

Аудіо 1 хв. Тисни Тут

Основна ідея: Не скошуй, вирви бур’ян на своєму прекрасному лузі!

А в перекладі на мову психології: Бур'ян це наші проблеми. Не намагайся затушувати, прикрасити, забути свою проблему.

Все одно вона проросте. Виривай її з корінням!

 

Коучинг

Розширення ефективності, результативності, конкурентоспроможності, успішності людини.

Етапи роботи: Зняття інформації про знання, вміння, навички людини; Постановка мети, перевірка реальності поставленої мети;

Розробка плану реалізації мети; Реалізація мети етап вольових зусиль.

 

Психологічна діагностика

Тривожності; Спілкування; Рівня комунікаційних навичок; Емпатії; Психотипу; Поєднання окремих характерологічних особливостей; Спрямованості

особистості; Характеру; Акцентуації характеру; Темпераменту та характеристики нервової системи клієнта; Структури темпераменту;

Самосвідомості; Інтелекту; Рівня емоційного й розумового розвитку особистості; Загальних й спеціальних здібностей;

Диференційована перевірка здібностей; Тести IQ.

 

Допомога у виборі професії

Ще один напрям спеціалізації психолога.

Професіональне (кар'єрне) консультування. Профорієнтація

Кожна людина – талановита. Ми разом знайдемо та проявимо Ваш талант!

У роботі широко використовуємо розроблені Моргуном Володимиром Федоровичем методики психодіагностики особистості:

реального, бажаного й фантастичного бюджету часу людини; аналізу досягнень людини з метою профілювання та профорієнтації.

 

З величезної кількості «Відео про психологічне здоров’я», про які мова йде на наступній сторінці

СЬОГОДНІ ПРЕЗЕНТУЄМО

Авгієві стайні підсвідомості


Відео 45хв. «Авгієві стайні підсвідомості»

У грецькій міфології Авгієві стайні — великі стайні Авгія, царя Еліди, які протягом багатьох років не закривалися.

Очищені вони були в один день героєм Гераклом (Геркулесом): він направив через стайні річку, води якої і забрали весь гній.

Виниклий звідси вираз "авгієві стайні" застосовується для позначення дуже брудного приміщення, а також сильної занедбаності, засміченості,

безладдя у справах, що вимагають великих зусиль для їх усунення; крилатим воно стало ще в давнину.

Деякі психологи використовують термін "Авгієві стайні підсвідомості".

Що зберігається в цих "стайнях" і як їх вичистити пояснює трансперсональний психолог Копаньевий Сергій Вікторович.

Як підсвідомість, духовний розвиток і свідомість впливають на здоров'я.

Дивитися відео

 

 

Можна слухати, але не чути.

Можна дивитися, але не бачити.

Психолог – це професіонал, який чує і бачить. СПАННА

 

Психолог  майстер слухання і бачення

Т. Горошко, м. Полтави, член Ради спілки психологів.

 

Людину завжди цікавило і турбувало те, що з нею відбувається, чому відбувається саме це, а не щось інше, чому воно відбувається саме зараз, 

а не раніше, або, навпаки, пізніше…

Чому?.. Чому?.. Чому?..

Люди завжди про щось мріяли, на щось сподівались, чогось очікували… І сьогодні кожен з нас мріє, сподівається, очікує…

 

Дитина може мріяти про яскраву іграшку або велику коробку зі смачними цукерками, що ніколи не закінчуються…

Підліток  про велосипед чи щоденник без зауважень вчителів та незадовільних оцінок…

Юнак  про закохану в нього до нестями дівчину «своєї мрії» або про батьків, які все розуміють і підтримують…

 

Наші бажання й очікування поступово переорієнтовуються так чи інакше зі світу речей на світ особистих стосунків.

Ми починаємо розуміти, що саме від взаєморозуміння, взаємоповаги та уваги до бажань іншого багато що залежить.

Нам добре, коли нас розуміють, люблять і приймають такими, які ми є.

Але, на жаль, так буває далеко не завжди.

Наші очікування, сподівання часто не виправдовуються: коханому байдуже, подруга не розуміє, колега не підтримує, діти не слухаються,

а сусіди, взагалі, дратують.

 

Ми ображаємось на інших, на себе, на весь світ. Виникає замкнене коло незадоволення, бо негатив ніби притягує

негатив, і все повторюється…

 

А вихід досить простий, і ми про нього добре знаємо, але не завжди можемо знайти, бо емоції поглинають, а звички в словах та діях змінювати

досить важко.

Крім того, іноді ми і розуміємо, як треба діяти, але не знаємо, з чого починати.

 

Існує така наука – практична психологія й фахівці – психологи, в чомусь – звичайні люди, а в чомусь – чарівники, бо знають певні

секрети щодо людських стосунків, ефективної взаємодії, конструктивного впливу на інших та на обставини.

 

Спілкування – це не тільки обмін інформацією, емоціями, це завжди взаємодія, взаємовплив.

 

Слухання

 

Навіть, коли ми мовчимо, ми мовчимо по-різному, просто не говоримо чи слухаємо іншого.

 

Слухати теж можна по-різному — удавати, що слухаємо, обдумуючи більш важливі в цей момент для себе речі, або уважно слухати і чути.

 

Спілкуючись – розмовляючи чи слухаючи, ми обов'язково впливаємо на іншого, безпосередньо зараз і на стосунки в цілому.

 

Практичні психологи, психотерапевти, крім іншого, ще й  майстри, професіонали слухання.

 

Є спеціальні способи слухання, які в практичній психології називають техніками, зокрема : активне, пасивне та емпатійне слухання

(від поняття «емпатія»  здатність відчувати емоції іншого і враховувати їх під час спілкування).

 

Пасивне слухання передбачає, що іншому дається можливість висловити свої емоції і почуття на момент розмови, і використовується в ситуаціях

афекту, тобто досить сильного емоційного напруження, коли говорити з ним неможливо, бо він нас не чує – говорять його емоції.

Навіть, більше, пасивне слухання, що застосовує фахівець чи людина, яка опанувала цю техніку, дозволяє допомогти людині висловити

свої емоції, заспокоїтись і вийти з важкого стану значно швидше.

 

Активне слухання навпаки базується на раціональному підході до розмови і передбачає використання фраз : «Якщо я Вас правильно зрозумів…»,

«Ви хотіли сказати, що…», інші. Цю техніку варто застосовувати у випадках міжособистих і ділових конфліктів та непорозумінь з рівними партнерами

чи з керівництвом. Це так звані ситуації «вимушеного захисту», або «наїзду». Ви здійснюєте опір неконструктивній критиці на Вашу адресу,

образливому ставленню, некоректній поведінці іншого, вимагаєте конкретизувати зауваження уточнювальними запитаннями, перефразованими реченнями.

Той, хто здійснює напад, на це не розраховує. Він розгублюється і починає захищатися сам, шукаючи аргументи.

Ви – реальний переможець в цій «словесній баталії», Ви вплинули на іншого і, можливо, на стосунки взагалі. Головне – самому не розгубитися і не

почати виправдовуватись і захищатись, не образитись і не «втратити обличчя», бо саме на це розраховує «співрозмовник».

 

Емпатійне слухання – найскладніше у застосуванні в реальному житті, і обов'язкове для психолога – практика, що працює з клієнтом.

Коли людина налаштована на роздуми, очікує розуміння, підтримки, розраховує на допомогу, така техніка слухання є дієвою і ефективною.

Складність в тому, що необхідно «відчути» те, що відчуває співрозмовник, назвати цю емоцію чи стан, зробити паузу для усвідомлення

іншим сказаного, підвести його вдалими запитаннями до тих думок, які, можливо, в нього не виникали.

Те, що отримує інший в ситуації емпатійного слухання переоцінити важко…

Він відчуває полегшення, бо його почули і прийняли, з його емоціями і переживаннями. Він сам зрозумів, що відчуває. Він став господарем

своїх емоцій. Став впевненіше – не він один це відчуває. Отримав розуміння іншого. Зміг по-іншому подивитися на причини свого стану.

А, можливо, й вихід побачив, думки нові для роздумів і змін на краще. І головне, що думки ці – свої, власні, не чиїсь, дуже розумні і правильні,

але такі чужі. В цьому ефектінепомітної присутності і допомоги полягає «вищий пілотаж» копіткої праці психолога, коли створюється ілюзія,

що Ви самі знайшли відповіді на свої запитання, навіть, якщо запитань у Вас, начебто, не було.

 

Психологи – практики майже не дають загальних порад, бо не існує людей взагалі – є конкретна Унікальна Неповторна ЛЮДИНА,

і не люблять слова «ні, не можна, не потрібно», бо наша підсвідомість не сприймає часточку «не – ні» і може діяти навпаки нашим запереченням,

сприймаючи інформацію як «цінну вказівку».

 

І все ж таки декілька НЕ :

 

Ø не заважайте іншому висловити свої емоції, якщо він розлючений, роздратований, сердитий, інше, тобто коли емоцій багато, і вони неконтрольовані;

Ø «не допомагайте» приборкати емоції вказівками на зразок : «заспокойся», «припини», «тобі не соромно ?»;

Ø не застосовуйте техніки активного слухання з партнерами по спілкуванню, що є слабшими, ні в якому разі з маленькими дітьми, навіть, з підлітками і

юнаками будьте обережними;

Ø не залишайте іншого з його емоціями наодинці, якщо він прийшов за допомогою, не засуджуйте, не критикуйте;

Ø не залишайте свої емоції, душу напризволяще, знайдіть собі справжнього професіонала, психолога – практика, як знаходимо перукаря для красивої

зачіски й дантиста для посмішки.

 

Нехай наша душа, наш унікальний внутрішній світ теж мають свого майстра – професіонала, справжнього фахівця, що допоможе душі співати,

а нам відчувати внутрішній спокій та гармонію.

Психологи СПАННА

НАЙВИЩОЇ ЯКОСТІ

dopomoga

СПАННА в ЗМІ