Логопед спілки психологів Полтави СПАННА

Логопед СПАННА

Логопед – це спеціаліст з виправлення дефектів мови.

Логопедичні послуги

Проблеми мови…

Дитина майже не говорить?

Невиразна мова? Труднощі звуковимови? Що робити?

Перш за все необхідна консультація

логопеда

та

дитячого психолога.

По-друге, необхідна корекційно-розвивальна робота логопеда з дитиною.

А також, при необхідності,

робота психолога, отоларинголога, невропатолога, дефектолога з дитиною.

При необхідності й робота психолога з батьками.

Логопеди СПАННА пропонують якісну комплексну допомогу при мовних порушеннях у дітей.

У нас працюють професійні логопеди, які знають особливості дитини і вміють знайти індивідуальний підхід.

Працюють також і психологи, які спеціалізуються по логопедичній тематиці.

Пропонуємо й здійснюємо на високопрофесійному рівні логопедичну ритміку, логопедичний масаж.

Проводимо прекрасні лекції, презентації по логопедичній тематиці.

Батькам дітей

з логопедичними проблемами.

Від психологів — не все вже так безнадійно.

Наші психологи та логопеди допомогли багатьом.

Народився в родині хлопчик. Рік мовчить, два, п’ять мовчить. Батьки вирішили – німий!

В один прекрасний день мама налила синочку тарілку супу. Сидить, дивиться як син їсть.

Раптом син кладе ложку й говорить:

– Суп несолоний!

– Господи, заговорив, може говорити !!!

– А я завжди міг.

– Що ж ти мовчав всі ці роки?

– Та просто все нормально було …

Стану здоров’я дітей в Україні

В останні роки в Україні зберігаються негативні тенденції в динаміці стану здоров’я дітей. За даними статистики, число новонароджених з проблемами в стані здоров’я, фізіологічної незрілості становить 75%, дітей з неврологічною патологією — до 88%. Зараз в практику все більше входить рання діагностика відхилень розвитку у дітей. На жаль, на ділі корекція порушень мовної діяльності у дітей в більшості випадків починається тільки в дошкільному віці (після 3-5 років), коли вже сформований стійкий патологічний стереотип мовних розладів. При цьому виявляється втраченим сензитивний період розвитку психіки й мови, який припадає на перші три роки життя дитини.

На жаль, однією з найважливіших проблем сьогодні є недостатня кількість кваліфікованих кадрів для психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку. Вивчення досвіду показує, що в багатьох освітніх і медичних установах часто працюють фахівці, які не мають достатньої професійної компетентності в області ранньої логопедичної допомоги дітям з відхиленнями в мовленнєвому розвитку. Діти з відхиленнями мовленнєвого розвитку є неоднорідну групу, і, крім «чисто» мовних порушень, у багатьох з них відзначаються психологічні проблеми, недоліки пізнавального і рухового розвитку. Спеціаліст по корекційній логопедичної допомоги дітям повинен мати багатогранні (міждисциплінарні) знання не тільки в області логопедії, а й медицини, педагогіки, спеціальної психології, олигофренопедагогики.