Логопед – це спеціаліст з виправлення дефектів мови.
Логопедичні послуги
Проблеми мови…
Дитина майже не говорить?
Невиразна мова? Труднощі звуковимови? Що робити?
Перш за все необхідна консультація
та
дитячого психолога.
По-друге, необхідна корекційно-розвивальна робота логопеда з дитиною.
А також, при необхідності,
робота психолога, отоларинголога, невропатолога, дефектолога з дитиною.
При необхідності й робота психолога з батьками.
Логопеди СПАННА пропонують якісну комплексну допомогу при мовних порушеннях у дітей.
У нас працюють професійні логопеди, які знають особливості дитини і вміють знайти індивідуальний підхід.
Працюють також і психологи, які спеціалізуються по логопедичній тематиці.
Пропонуємо й здійснюємо на високопрофесійному рівні логопедичну ритміку, логопедичний масаж.
Проводимо прекрасні лекції, презентації по логопедичній тематиці.
Батькам дітей
з логопедичними проблемами.
Від психологів — не все вже так безнадійно.
Наші психологи та логопеди допомогли багатьом.
Народився в родині хлопчик. Рік мовчить, два, п’ять мовчить. Батьки вирішили – німий!
В один прекрасний день мама налила синочку тарілку супу. Сидить, дивиться як син їсть.
Раптом син кладе ложку й говорить:
– Суп несолоний!
– Господи, заговорив, може говорити !!!
– А я завжди міг.
– Що ж ти мовчав всі ці роки?
– Та просто все нормально було …
Стану здоров’я дітей в Україні
В останні роки в Україні зберігаються негативні тенденції в динаміці стану здоров’я дітей. За даними статистики, число новонароджених з проблемами в стані здоров’я, фізіологічної незрілості становить 75%, дітей з неврологічною патологією — до 88%. Зараз в практику все більше входить рання діагностика відхилень розвитку у дітей. На жаль, на ділі корекція порушень мовної діяльності у дітей в більшості випадків починається тільки в дошкільному віці (після 3-5 років), коли вже сформований стійкий патологічний стереотип мовних розладів. При цьому виявляється втраченим сензитивний період розвитку психіки й мови, який припадає на перші три роки життя дитини.
На жаль, однією з найважливіших проблем сьогодні є недостатня кількість кваліфікованих кадрів для психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку. Вивчення досвіду показує, що в багатьох освітніх і медичних установах часто працюють фахівці, які не мають достатньої професійної компетентності в області ранньої логопедичної допомоги дітям з відхиленнями в мовленнєвому розвитку. Діти з відхиленнями мовленнєвого розвитку є неоднорідну групу, і, крім «чисто» мовних порушень, у багатьох з них відзначаються психологічні проблеми, недоліки пізнавального і рухового розвитку. Спеціаліст по корекційній логопедичної допомоги дітям повинен мати багатогранні (міждисциплінарні) знання не тільки в області логопедії, а й медицини, педагогіки, спеціальної психології, олигофренопедагогики.