• СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава
  • СпАнна - Психологи Сексологи Психотерапевти Полтава

Батькам СПАННА

 

Безумовно всі батьки бажають бачити своїх дітей здоровими і щасливими.

 

Головною проблемою,

коли зникне загроза ядерної війни - буде проблема підлітків.

Писав Гейзенберг, фізик, філософ, лауреат Нобелівської премії

 

 

Поради психологів СПАННА батькам

 

1. Зрозуміти що найголовніше, непорушне, безумовне право дитини - «Право на помилку».

А великий польський педагог Я. Корчак сформулював це право в своїй роботі «Як любити дітей» як - «Право дитини на смерть».

І це та людина, яка, щоб не так було страшно його вихованцям, добровільно пішла в газові камери смерті фашистів!

 

2. Перетворювати свої «Ти повідомлення» в «Я повідомлення».

Коли Ви говорите дитині «Ти …» Ви засуджуєте дитину. Причому засуджуєте в цілому, засуджуєте його особистість.

Якщо ж скажете «Я …» про свої почуття, думки щодо конкретного вчинку дитини, то психологічно це дитиною набагато краще буде сприйматися.

Детальніше 

 

3. Уникати найголовніших перешкод на шляху до взаєморозуміння з дитиною:


а) Демонстрації умовної любові

Батьки часто дітям вселяють, що їх батьківська любов залежить від шкільних оцінок, успіхів, вчинків дитини.

Але втрата любові батьків – страшний психологічно удар!

Тим більше що любов взагалі, а батьківська любов зокрема, не залежить від того чи хворіє, чи невдаха,

чи мало заробляє (грошей, оцінок..) той кого ми любимо.

Справжня любов – безумовна!

б) Догматичного сприйняття поняття успіху

Успіх полягає не стільки у володінні (оцінками, зокрема), скільки в просуванні до поставленої мети.

І в цьому сенсі ми повинні бути вдячні нашим миттєвим невдач, так як вони вказують нам дорогу досконалості!

Що таке успіх у трактовці психологів СпАнна? Читайте на цьому сайті в розділі «Розробки»

в) Дидактогеніі

Для більшості сучасних підлітків властиво те, що в психології називають «Дидактогенія».

Дидактогенія - негативний психологічний стан дитини, що виникає завжди, коли перед ним виникають навчальні завдання.

Це негативний стан, пов'язаний з навчанням.

 

Причина його криється в пам'яті дитини про свої негативні емоції при порушенні дорослими педагогічного такту.

Порушниками педагогічного такту бувають і педагоги.

 

Але, на жаль, в першу чергу - більшість батьків. Адже саме вони є першими вчителями своїх дітей.

Безумовно нинішні економічна, політична, релігійна ситуації діють гнітюче. А тут ще й телевізійна, радіо та інтернет інформація з акцентом

на негатив. Війни, катастрофи, вбивства, корупція, теракти, аварії, зґвалтування. А в умовах ринкової економіки взаємини навіть між

близькими людьми часто перетворюються у відношення конкурентів.

Мало хто ставиться до подій філософськи.

Одні свій щоденний негативний психологічний заряд залишають в собі. І отримують неврози, психози й різноманітні болячки тіла.

Інші виплескують його в родині - на чоловіка, на дружину. Але тут стримуючий фактором для чоловіка є те, що після цього дружина може

бути «Не ласкава», а для дружини те, що може змінитися її матеріальний стан...

Тому найчастіше, весь цей негатив, перенаправляється на дітей в зв'язку з їх найголовнішою діяльністю - навчанням.

Сердитий вираз обличчя, осуд дитини, загрози, неприховане розчарування, неуважність (мені ніколи!), крики, приниження честі і гідності дитини, обмеження природних прав і свобод дитини... Дидактогенія!

Психологи СПАННА

НАЙВИЩОЇ ЯКОСТІ

dopomoga

СПАННА в ЗМІ