Заурядные гениальные ученики

                                                                                                                     

Пересічні геніальні учні

                                                                                                                                                                                                

Ейнштейн Альберт. Засновник сучасної теоретичної фізики, лауреат Нобелівської премії з

фізики.У шкільні роки вчителі вважаю его тупаком. Був досить посереднім учнем в гімназії і,

будучи вельми ґречної, тихої поведінки, був все ж виключений за академічну неуспішність.

Та  й потім двічі вступав до Вищої політехнічної школи в Цюріху. До речі, співрозмовників і

колег він вражав своєю повільністю, в ньому не було блиску розуму, що ми так звикли

рахувати за обдарованість.                                                                                                                                                                                      

Дарвін Чарльз. Ідеї та відкриття Дарвіна формують фундамент сучасної біології.

У дитинстві всі вчителі його вважали тупим і пророкували саме незавидне майбутнє.

                                                                                                                                                                                        Пушкін Олександр. Геніальний російський поет, драматург та прозаїк.

У шкільні роки не міг опанувати математику, мав погану поведінку, чим виводу вчителів з

рівновагі. Зовсім не здавався в дитинстві скільки-небудь чудовим хлопчиком і дратував мати

своєю незграбністю. І тільки потім, вже в ліцейські роки, у Олександра зрідка траплялися

високі бали з французької мови.                                                                                                                                                                                                    

Лобачевський М. І. Російський математик, творець неевклідової геометрії.

Спочатку здавався самою звичайною пересічною дитиною.

                                                                                                                                                                                         

Чехов А.П. Російський письменник, класик світової літератури.

Спочатку був звичайним пересічним хлопчаком.                                                                                                                                                                                                     

Едісон Томас. Вперше в Америці провів електричний струм.

Мав дуже погань пам'ять. Вчителі не хотіли з ним проводити зайняти. У школі він

провчився лише три місяці й матері довелося займатися з ним вдома.                                                                                                                                                                                                  

Вальтер Скот. Всесвітньо відомий британський письменник.

Мав дуже погань пам'ять. Одного разу він не зміг запам'ятати вірш Байрона й замість

цього прочитавши віршовані рядки, які сам склав. І отримав роздратування та низький

бал від педагога.                                                                                                                                                                                                 

Чаплін Чарлі. Загальновідомий англійський та американський кіноактор і кінорежисер.

Мав проблеми з пам’яттю та увагою. Наприклад, він не міг запам'ятати прізвище свого

особистого секретаря навіть після його семирічної служби.                                                                                                                                                                                                

Дісней Уолт. Американський кінорежисер, володар 29 премій «Оскар», засновник першого

в світі гігантського «Діснейленду».

Навчався погано. На початку кар’єри літературні критики казали, шо «в нього немає й

трішечки дійсного таланту».                                                                                                                                                                                                 

Уєлс Герберт. Англійський всесвітньо відомий письменник, один із засновників наукової

фантастики.

Навчався слабенько. У дитинстві зламав ногу й змушеній був на протязі року знаходитись у

ліжку. За цей час щоб не нудьгуваті, почав багато читати. Так у нього з'явився інтерес до

художньої літератури.                                                                                                                                                                                          

Радонежській Сергій. Засновник й ігумен Троїце-Сергієвої Лаври, чудотворець.

У дитинстві не зміг навчитися писати й читати, а в подальшому житті був визнаний

Святим Землі Руської.                                                                                                                                                                                                  

Голдсміт Олівер. Видатний англійський прозаїк, поет, драматург.

Його вчитель про нього говорів: «Ніколи не зустрічав такого тупого хлопчика». А цей

семирічній хлопчик вже читав в оригіналі Горація и Овідія.

                                                                                                                                                                                                 

Аксаков С. Почав писати в 55 років. У дитинстві та юності нічім не відрізнявся.     

Крилов Іван. Почав писати в 40 років. У дитинстві та юності нічім не відрізнявся від ровесників.

Руссо Ж.Ж. Почав писати в 37 років. У дитинстві та юності нічім не відрізнявся.


Психологи вивчили життєвий шлях 400 знаменитих людей.

І виявили, что 60% з них мали серйозні проблеми у пристосуванні до шкільних умов.

Психологи Полтави Сп Анна

dopomoga_226_290.jpg

Досвід Сп Анна Полтави в ЗМІ