Дитячі психологи спілки психологів СПАННА

Дитячий психолог СПАННА

Дитячий психолог СПАННА, при необхідності, допоможе Вам і Вашим дітям.

Розповідає Тетяна Анатоліївна, психолог СПАННА вищої категорії, завідувачка «Дитячим відділенням».

На зображенні — Тетяна Анатоліївна.

Наші фахівці мають не тільки вищу фахову освіту, але ще й — СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ СПАННА.

Він означає що спеціаліст має право надавати послуги від імені спілки психологів Полтави.

А СПАННА гарантує високу якість його роботи. 

На Сході — Учитель. На Заході — психолог. У Полтаві — СПАННА!

 Дитячий психолог допомагає  

  1. Допомога у подоланні шкільної неуспішності — дитина не хоче вчитися, не засвоює матеріал, неуважна, має труднощі в переказі тексту.
  2. Погана робота в класі у тому числі при відмінній роботі вдома, і навпаки.
  3. Діагностика та корекція фізичного, психологічного та інтелектуального розвитку дитини.
  4. Діагностика готовності дитини до школи. Допомога у підготовці до школи. Адаптації до садочка, школи.
  5. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, творчих здібностей дитини. Проблеми розвитку, навчання, виховання, спілкування.
  6. Труднощі концентрації уваги, гіперактивність і погано керована імпульсивність — надалі можливе зниження інтелекту і труднощі зі сприйняттям інформації.
  7. Дитячі неврози. Замкненість, страхи, боязкість і сором’язливість, підвищена тривожність, образливість, впертість.
  8. Корекція самооцінки. Невпевненість у собі, невміння «постояти за себе».
  9. Проблема агресивності, немотивованої жорстокості. Гіперактивність, імпульсивність, непосидючість, підвищена збудливість, капризи й істерики.
  10. Допомога у розв’язанні підліткових проблем. Проблеми зовнішності. Телевізійна, комп’ютерна та інші залежності.
  11. Труднощі у спілкуванні, проблеми у взаєминах з однолітками, старшими та молодшими дітьми, братами, сестрами, батьками, вчителями.
  12. Психосоматичні проблеми (енурез, енкопрез та інші). Шкідливі звички (обкушування нігтів, губ, щоки, смоктання предметів, нав’язливий онанізм).
  13. Допомога дітям із затримками фізичного, психічного та інтелектуального розвитку, порушенням мови, моторики, сприйняття.
  14. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (ADHD).
  15. Розлади аутистичного спектра. Аутизм. Синдром Аспергера. Дитячий дезінтегративний розлад. Атиповий аутизм. Синдром Ретта.

Зауважимо, що психологічні проблеми які наведені вище, дуже часто викликають соматичні (тілесні), логопедичні, дефектологічні розлади.

Покращ якість свого життя!

Відповідаю

Усвідомлюючи свою відповідальність перед клієнтами та спілкою психологів Полтави, заявляю, що всі психологи «Дитячого відділення» працюють на рівні світових стандартів.
В процесі консультування ми стикаємося з величезної кількістю дитячих психологічних проблем, питань від батьків. З них найбільш фундаментальними (на мій погляд) є три, на які й даю відповідь ниже.

Питання 1

Чи є універсальна порада щодо розв’язання психологічних проблем дітей?

Відповідь. Так. Безумовна Любов!

  1. Любов наша має бути безумовною. Ми любимо дітей не «тому що..», а «незважаючи на те, що…»
    Незважаючи на те, що: забруднився, помилився, приніс погану оцінку, нагрубив, набрехав, нашкодив, не вивчив уроків, погано поводився в школі, побився, запізнився, проявив свою неповагу, не виконав обіцянку, не дає нам відпочити, вічно суперечить, не дуже спритний, не дуже розумний, не дуже спортивний, не дуже турботливий і так далі і тому подібне.
  2. Скільки разів би ми не сказали дитині, що любимо його – все буде мало!
  3. Особливо необхідно говорити й проявляти свою любов у випадках перерахованих у пункті першому. А своє негативне ставлення висловлювати лише до конкретних дій, вчинків дитини. Пам’ятаємо: Хвалимо особистість, осуджуємо лише вчинок!
  4. «Закон стільчика». Коли у вас гості, ставити малу дитину на «стільчик» й просити його заспівати, розповісти щось і потім гучно висловлювати своє захоплення, аплодувати, хвалити. Й не має значення, як він то робив. Головне те, що йому демонструється наша любов і захист від зовнішнього світу. Коли дитина старша, буквально ставити на «стільчик» не обов’язково, а гучно висловлювати своє захоплення, аплодувати, хвалити – обов’язково! Й абсолютно точно – не треба проблемами дитини ділитись зі сторонніми, особливо в її присутності.
  5. Любов – найкращі ліки проти психологічних (і не тільки) негараздів дітей.

Осуджуємо (при необхідності) лише вчинок дитини, а не саму дитину.
І завжди на фоні нашої безумовної любові до дитини! СПАННА.

Про величезну очищувальну, цілющу, енергетичну силу Любові ― безліч творів мистецтва.

Питання 2

Чи є універсальна заборона для дітей?

Відповідь. Так. Неконтрольований перегляд сучасного телебачення та інтернет-сайтів.

Темі «Вплив телебачення на дітей» було присвячено одно з досліджень СПАННА. 

В психології є поняття «сензитивний вік». Якщо раніше або пізніше знайомитися з певною інформацією — в кращому випадку це буде марно витрачений час.

В гіршому — негативні розумові та психологічні наслідки. Краще дивитись відео відібране та рекомендовані нашими дитячими психологами.

Питання 3

Що найбільш негативно впливає на психіку дитини?

Відповідь. Батьківська «умовна любов».

Уникайте демонстрації «умовної любові»

Батьки часто демонструють, що їх батьківська любов залежить від вчинків, успіхів, дій дитини. Від їх неповажливих слів стосовно батьків, або навпаки — відсутності слів вдячності чи пробачення.

Але якщо ми кажемо дитині що не любимо її тому що… – ми наносимо їй величезну психологічну травму.

А іноді й не кажемо, а просто мовчимо, не обзиваємося, не розмовляємо коли вважаємо що дочка (син) не то робить що повинен робити. Але ж наша мовчанка призводить ще більший психологічний удар!

Втрата любові батьків це величезна психологічна проблема дитини, проблема яку вона (якій може бути вже й 20, 30, 40, 50 років) несе у своїй душі, навіть іноді й не усвідомлюючи весь цей тягар та його наслідки на своє життя.

Тим більше що любов взагалі, а батьківська любов зокрема, не може, не повинна залежати від того що той кого ми любимо:

  1. мало заробляє (грошей, гарних оцінок..)
  2. хворіє (а хвороба може бути не тільки тіла, але й душі…)
  3. не робить того що повинен робити й робить те що не повинен робити (як ми вважаємо…)
  4. образив нас (як нам здається, як ми відчули…)
  5. не висловлює того, що ми очікуємо від нього (наприклад вдячності, пробачення, лагідних слів…)

Наша Любов до дитини повинна бути абсолютною, без ніяких «якщо…» – БЕЗУМОВНОЮ. СПАННА

Також Вам може бути цікаво:

© СПАННА, Полтава, 2020