Контроль якості послуг в СпАнна

 

1.   Якщо покупець в магазині отримав неякісний товар, він може його поміняти або

повернути собі гроші. Незалежно від того хто був виробником товару, та хто був продавцем

товару. У конфліктних ситуаціях, якщо продавець пручається, покупець може звернутися

до керівництва магазину і, як правило, в престижних магазинах, конфлікт вирішується на

користь споживача. Оскільки імідж солідного магазину завжди оцінюється набагато вище

вартості товару.

 

Набагато складніше ситуація в сфері надання психологічних послуг. Тут індивідуальний

підприємець виступає і в ролі виробника, і в ролі продавця, і в ролі керівника…

Унікальність введення в СпАнна первинного прийому (який здійснюють члени

керівництва спілки психологів) полягає і в тому, що під час його проведення відбувається

особисте знайомство клієнта з керівництвом спілки психологів. До якого можна буде

потім, при необхідності, звернутися з усіх питань…

 

2.   У західному світі важливу роль у консультативній практиці відіграють професійні

спільноти психологів. З одного боку, вони захищають права своїх колег від влади,

фінансових органів та інших необґрунтованих зазіхань.

З іншого боку – здійснюють контроль за якістю послуг, які надають члени спільноти.

У Полтаві подібна спільнота це - СпАнна.

 


3.   Вихідне тестування, книга відгуків, яку ми просимо заповнити всіх бажаючих після

завершення психотерапії, дають важливу інформації керівництву щодо якості роботи

наших психологів.

 

4.   Якщо на первинному прийомі клієнт дав на це згоду, після завершення психотерапії

керівництво СпАнна зв’язується з ним по телефону або по електронній пошті. Мета –

з’ясувати оцінку клієнта отриманих у нас послуг.

 


5.   Наслідком контроля якості роботи психологів СпАнна є їх заробіток.  

Ми вважаємо, що вартість роботи психолога повинна визначатися не стільки рівнем його

самооцінки й домагань, скільки рівнем його професіоналізму. Цей рівень в СпАнна

визначається стажем успішної роботи цього фахівця з клієнтами.

Саме «стажем успішної роботи», а не взагалі стажем роботи як психолога. 

 

У нас тарифний план у якому працює психолог визначається не тільки 

рівнем його  домагань та загальним стажем роботи, але й керівництвом СпАнна.

 

Для нас робота фахівців СпАнна на рівні світових стандартів – найвищий пріоритет.

Психологи Полтави Сп Анна

dopomoga_226_290.jpg

Досвід Сп Анна Полтави в ЗМІ